Power The World : The Story of Imani

1.3 Billion people worldwide have no access to electricity. Go to http://powertheworld.org/#pledge to sign a pledge to support clean energy for all and help eliminate energy poverty. Without electricity, children cannot study after dark, parents cannot work once the sun sets and clinics cannot offer life-saving medical help. This video shares the story of Imani,…

Burn It Down – LIVING THINGS, Linkin Park

Sebelumnya gua seneng banget soalnya LP bakalan ngeluarin albumnya lagi entar tanggal 26 Juni 2012. Yihuy bakal nambah lagi koleksi albumnya. Kata Mike Shinoda (member LP yang paling kukagumin nih, sekaligus produser ama komposernya) di album terbarunya ini nih bakalan bedaa banget ama album-album terdahulunya. Why ? Soalnya, dia bilang mulai dari album A Thousand…

Linkin Park -Shadow of The Day

lihat video liric : I close both locks below the window I close both blinds and turn away Sometimes solutions aren’t so simple Sometimes goodbye’s the only way And the sun will set for you The sun will set for you And the shadow of the day Will embrace the world in grey And the…

Linkin Park – Rolling in The Deep (Adele Cover-Live)

Linkin Park performing a cover of Adele’s “Rolling In The Deep” live at the 2011 iTunes Festival.   lirik : there’s a fire starting in my heart reaching a fever pitch, and it’s bringing me out the dark finally i can see you crystal clear go ahead and sell me out and i’ll lay your…

Mike Shinoda Decorated The Van in front of The Theatre

Gak hanya keren di bidang music, ternyata Mike juga jago ngelukis hlo. Salah satu karya langsungnya yang sempet diabadikan dalam sebuah video itu waktu dia lagi ngehias sebuah van di depan gedung teater tanggal 12 April 2010. Wuuiihhh…. udah lama banget yah, hhehe. Penasaran sama gimana kerennya Mike ngehias sebuah van ? Liat aja di…

LINKIN PARK TICKET CONCERT

Ini dia nih tiket LP. Seandainya boleh ikut dan aku uda tau jauh-jauh hari, mungkin tiket seperti ini bakal jadi kebangganku juga. Memang usaha untuk dapat tiket gratis udah aku lakuin tapi sepertinya aku sangat pesimis dapet tuh tiket. hhehe